2018. sze 24.

Krisztike gyógyulása 3. Ez tényleg elkezdődött, hallelujja!!!!

írta: Veronboa
Krisztike gyógyulása 3. Ez tényleg elkezdődött, hallelujja!!!!

Javaslom, hogy nézd meg az előző bejegyzésembe ágyazott videót is!

Amint ezt az előző bejegyzésemben is olvashattátok, rátaláltam Kerri Pomarolli bizonyságára.

Még csak a rövid verziót sikerült feliratoznom, mivel a kisgyermekeim nagyon sok időmet lekötik, ez a 16 perc is 3 napig tartott. De ha lesz időm, megcsinálom Kerri közel 1 órás bizonyságát is, mert rengetegen meríthetnek majd erőt belőle!

Fontosak a bizonyságok, mert amikor más szülők elcsüggednek, így adhatunk nekik erőt, mint a Bibliában említett „bizonyságtevők fellege” – mely nemcsak a mennyei szurkolócsapatra utal, akik már az Atyához tértek, hanem idelent ránk is, hiszen a menny csak rajtunk keresztül tud eljönni a Földre, Jézus Krisztus belénk injektált szelleme által. Nekünk kell ezzé a felleggé válni, a föld sójává, a világ világosságává. (Személyes "revelációm", látomásom volt ezzel kapcsolatosan ima közben, melyben láttam a Sátán pusztító tüzét közeledni, de két-három sorban a tűz elé álltak az emberek, felém fordulva, és megállították azt. Érdekes, hogy ezek az emberek vegyesen voltak gyerekek, nők, férfiak, és nem mai ruhákat viseltek, hanem körülbelül 100 évvel ezelőtti divatot. Ők a bizonyságtevők fellege - köszönöm Jézus.)

Nézzünk fel Őrá! És ne vegyük le a szemünket Róla.

(Zsidók 12:1-3 Ezért tehát mi is, akiket a bizonyságtevőknek ekkora fellege vesz körül, tegyünk le minden ránk nehezedő terhet és a bennünket megkörnyékező bűnt, és állhatatossággal fussuk meg az előttünk levő pályát. Nézzünk fel Jézusra, a hit szerzőjére és beteljesítőjére, aki az előtte levő öröm helyett – a gyalázattal nem törődve – vállalta a keresztet, és Isten trónjának a jobbjára ült. Gondoljatok rá, aki a bűnösöktől ilyen szidalmazást szenvedett el, hogy lelketekben megfáradva el ne csüggedjetek. RÚF)

Úgy találtam rá Kerri bizonyságára, hogy Jézus nem hagyta annyiban, nem akarta, hogy szenvedjünk, mert annyira szeret, hogy életét adta értünk, és annyira fontos neki, hogy jól legyünk, hogy ha már befogadtuk őt a szívünkbe, egyszerűen nem hagy minket a padlón. Jézus elvezette a figyelmemet a megoldásra.

Lesüllyedünk a gödör mélyére néha – azért, hogy LENT legyünk és FEL tudjunk nézni RÁ. Néha LENT kell lennünk. Térdepelve. Őelőtte. Nos, én ennél lejjebb nem tudtam lenni… És azt mondtam: hé, én úgy tudom, hogy baromi makacs vagyok és nem adom fel – ideje ezt a tulajdonságot Isten szolgálatába állítani. Megnyitottam a Google-t és hetekig, hónapokig kerestem. Tényleg gyógyít Isten? Ez nekem is jár? Biztos? A veleszületett betegségeket is? De a fogyatékosokat is? (Az ördög suttogta szép sorban: „csakugyan, valóban?”) Türelmes mennyei Atyám megengedte, hogy látva higgyek, bár azt parancsolta, járjunk hitben és nem látásban – de erre én még akkor nem voltam kész.

Kerri bizonysága elvezetett a www.healingforchromosomes.blogspot.com oldalra, ahol a ma már nem létező Samson ministries „leguglizásán” keresztül eljutottam oda, hogy létezik valami csoport, ahol segítséget találhatok, és megtaláltam a Team Avalacnhe említését, meg valami Margaret Weishuhn-t, aki persze nincs facebookon. És megemlítették John G. Lake jogutódjait, a jglm.org szolgálatot is. Éreztem, hogy sínen vagyok. A fent említett blogspot oldal teljes egészét kinyomtattam. Ámulattal olvastam, hogy kiderült, hogy nem helyes, hogy a gyerekem ilyen maradjon, beigazolódott: Isten a veleszületett betegségeket is gyógyítja, és kiderült, hogy nem Ő adja őket, és hogy a Down szindróma nem „állapot” (hiszen akkor elmúlna), és a Down szindrómás gyerekek nem angyalkák (az angyalokról elég egyértelmű a Biblia álláspontja… - és az elvetélt gyermekekből sem lesz angyal. Egyszerűen, ott vannak Jézussal. Találkozni fogsz a kisbabáddal Jézusnál! Nem halt meg!), tehát nem onnan kell néznünk a dolgokat, hogy a speciális és sérült emberekkel Isten szeretetre neveli a világot, (függetlenül attól, hogy nagyon fontos a másság tolerálása, szeretetnek lenni kell, anélkül meghal a világ), hanem a betegségek, rendellenességek mind az ördög szerzeményei, és Jézus Krisztus mindent meggyógyított, és mivel ő ma is ugyanaz, ma is megteszi! És meg akarja tenni! 

Sőt! Rájöttem, hogy már megtette.

Elhordozta a betegségeket, amikor megkorbácsolták Őt. És ami az „angyalka” és „állapot” címkéket illeti, feltárult előttem Isten igazsága: természetes, hogy könyörületességet érzünk, ha fogyatékkal élő társainkat látjuk. De Istennek soha nem volt a természetében az, hogy betegséget ADJON azoknak az embereknek, akikért MINDENT feláldozott, amije van!!! Egyszerűen nem fér össze a természetével! És persze, az igéjével sem, amiről márpedig tudjuk, hogy színigaz! Ugyanis ha egyetlen szavát is kétségbe vonjuk, akkor nem vagyunk hívők! Hanem kételkedők!

Gondoljatok már bele! Az édesapám sem adott nekem influenzavírusos zsebkendőt, hogy „nesze, ezzel törölgesd az orrod, fertőződj meg, mert nem voltál jó gyerek. Ezért betegséget hozok rád amíg be nem látod, mekkora lókötő vagy”…

Ezeket eddig nekem senki sem mondta! Elsiklott a figyelmem ezek felett az igék felett, amiket folyamatosan meg fogok osztani veletek is!!!

Teljes örömben teltek tehát a napjaim innentől kezdve. Kerri bizonysága, a honlap, a többi gyógyulás bizonyság, amit a Jglm csoportban meséltek a barátaim - igen, ő is 'Down' volt, de ma már nyoma sincs, igen, ő is, és negatív lett a genetiaki tezst, igen, én is tudok ilyenről meg én is - jöttek sorban a testvérek visszajelzései. Vége a rémálomnak! Mintha a világ minden terhe, nemcsak egy nagy kő, esett volna le a szívemről. Az sem billentett ki, amikor Krisztit egy hörghurut miatt be kellett vinni a kórházba. Szépen, és hamar meggyógyult belőle. Ez más gyermekekkel is előfordul – csúnya vírus volt. Van gyógyulás! Szabadok vagyunk! NINCS Down szindrómája a gyermekemnek, mert Jézus Krisztus ezt is elhordozta, értem, nekem, mert szeret!

Tehát ekkor tudtam már, hogy Jézus ma is gyógyít, de még nem teljesen pontosan tudtam, hogyan fog ez megvalósulni, és hogy azért egy művészlélek, hangulatember múlttal rendelkező színpadon felnőtt valakinek sok héjat le kell majd vetkőzni, mint a hagymáról hámozás közben, mire oda jut, hogy már nincs más, csak Jézus.

De vittem a kórházba a mappa vastagságúvá dagadt, kinyomtatott igéket, bizonyságokat, melyek mind arról szóltak, milyen sok Down szindrómával és más veleszületett rendellenességgel diagnosztizált gyermek gyógyult meg azért, mert a szülei hittek. Szépen lassan fogyasztottam a Biblia azon részeit, melyek arról szóltak, hogy nemcsak a bűneinkért halt meg. Ez ugyan a legfontosabb, hogy benne legyen a nevünk az élet könyvében, de a második legfontosabb a gyógyulás. Miért? Ha nem lenne a második legfontosabb, akkor Jézus Krisztus nem ezt használta volna fel arra, hogy az Atyához hozza az embereket. Mindenkit meggyógyított. És hittek. A legfontosabb a nagy parancsolat: Istent szeretni. Enélkül nem lesz semmi. Ez az első lépcsőfok, nem lehet átugrani. Nem lehetsz gyógyulás- és csodahajhász keresztény, hanem Jézusnak kell a szívedben lenni. Teljesen.

Ha olvasod ezt, és dühös vagy, ne olvass tovább. Természetes, hogy radikális, amiket írok. Lehet, hogy sértő is. De hirdetnem kell a szabadulást. Jézust. Mert nem ülhetek karbatett kézzel, nézve, hogy az emberek az életük végén sem ismerték meg, mennyire szereti őket Isten. Meg kell tudnia mindenkinek, hogy Isten szeretete nem mese, nem múlt el!

Ha olvasod ezt, és azt mondod: az én gyermekem márpedig igenis Down szindrómás, és ez egyáltalán nem baj, hiszen a mennyben majd meggyógyul - akkor bátorítalak, hogy olvass több Bibliát!!! Keresd Isten akaratát ebben. Találj békességet. Ismerd meg a teljes, maradéktalan evangéliumot! Szörnyű, hogy számos keresztény ismerősöm nem is keresztény, hanem csak vallásos - a szokások, a lelkész áldása oké, de az, hogy napi szinten legyek az Atyával, ég nem fontos. Bátorítalak, légy az Atyával napi szinten, mert hatalmas dolgokat tartogat számodra! Ó, mekkora csodákat! Csak tedd le a terheidet, a bűneidet Elé, és elveszi azt! Ismerd meg Őt és tartsd meg, amit parancsol! Örök életet, szabadságot ad neked! És az Ő hatalmát adja a KEZEDBE és "kéznél" lesz az Isten királysága, és ha betegekre veted a kezedet, meggyógyulnak, és hirdeted az evangéliumot, és a foglyok szabadulását, Isten dicsőségére, mert Ő nem azt akarja, hogy némelyek elvesszenek, hanem hogy MINDENKI megtérjen! 

2. Péter 3:9 Nem késlekedik az Úr az ígérettel, amint egyesek gondolják, hanem türelmes hozzátok, mert nem azt akarja, hogy némelyek elvesszenek, hanem azt, hogy mindenki megtérjen.

Márk 16:16-18. És monda nékik: Elmenvén e széles világra, hirdessétek az evangyéliomot minden teremtésnek. Aki hiszen és megkeresztelkedik, idvezül; a ki pedig nem hiszen, elkárhozik. 
Azokat pedig, akik hisznek, ilyen jelek követik: az én nevemben ördögöket űznek; új nyelveken szólnak. 
Kígyókat vesznek föl; és ha valami halálost isznak, meg nem árt nékik: betegekre vetik kezeiket, és meggyógyulnak. 

Szólj hozzá

Down szindróma gyógyulása