2018. sze 24.

Kerri Pomarolli: Gyógyulás Down szindrómából

írta: Veronboa
Kerri Pomarolli: Gyógyulás Down szindrómából

Kerrivel magam is beszélgettem személyesen! Persze, a stílusa olyan, amilyen, vannak humoristák, akiket szeretünk vannak, akiket nem - remélem, őt kedvelitek -  de Jézust nagyon szereti! Érdekes, hogy Kerri gyermekének az arca nem változott nagyon sokat a gyógyulás során. Lehetséges ez azért is, mert nem imádkozott érte, elfogadta, megszerette ezeket az arcvonásokat - és Ruby nagyon szép! - ezt csak azért írom, mert sokan a kételkedők közül ezzel jönnek, hogy emiatt biztos, hogy kamu. Mármint melyik része kamu? Hogy egyszer csak meggyógyult a szíve, tüdeje? Hogy ellentétben a tipikus Down gyermekekkel, mivel ő Jézus gyermek (a nevére vett minket az Úr, nem azonosulhatunk egy diagnózissal!), időben megtanult beszélni, olvasni, számolni, és akkora bohóc, mint az anyukája? Érdekességként elmondom hogy az ördög 3x fagyasztotta le a feliratozó programot, és egy alkalommal a feliratok fele el is veszett. De így még nagyobb pofont adtam neki, mert a videó végét 3x hallgattam újra és Kerri imája kiderült, hogy nekem is szólt, és így még egy lépéssel közelebb kerültem Istenhez. 

Tanulság: ne add fel. Ha Ő ígérte meg, úgy lesz. Ha nem azonnal, akkor annak oka van - szeresd az Urat még jobban! Ne vedd le róla a szemed, de magadról annál inkább! 

Szólj hozzá

Down szindróma gyógyulása