2018. sze 24.

Honnan hozott ki engem Isten 1.

írta: Veronboa
Honnan hozott ki engem Isten 1.

...igazságok a szindrómával kapcsolatban radikálisan...

Ahogy Szellemben, Isten igéjében elmerülve növekedtem, döbbenetes dologra jöttem rá.

A Down szindróma okozója egy nagyon alattomos démon, egy nagyon alattomos ördög. Azzal kezdi, hogy a gyermekek arca örökké gyermeki marad, édes, cuki, szeretetreméltó, és a Down szindrómás emberek általában a viselkedésüket tekintve nagyrészt csak enyhén szellemi fogyatékkal élnek, és csak nagyon kis részük rendelkezik olyan tulajdonságokkal, mint a dühöngés vagy az antiszociális viselkedés. Az ördög azért rendezte ezt így, mert így jobban elfogadják majd az emberek mindezt, mint "állapotot, nem betegséget".

Fontos tudnunk, kivel állunk szemben!!!

Ebből eredhet, hogy az emberek sajnálatot, együttérzést produkálnak, ha meglátják őket – teljesen érthető, ha fogyatékkal élő társaink láttán szeretet és könyörület nő a szívünkben, azonban itt ez valahogy hatványozódik – az anyák, vagy talán a gyógypedagógusok, elkezdték tehát azt a tévhitet terjeszteni, hogy a betegséget Isten küldte, hogy szeretetre tanítsa vele a világot, és hogy ezek az emberek angyalok. Ennek a továbbfejlesztett változata a szülőközösségekben néhány ember hozzáállása, mely messze mossa a lelkeket az Isten igazságától: vigaszként, mivel más nincs, a betegség átölelése, felemelése, és bálványozása látható, ünneplése, nagyon magas szinten történő ünneplése… (számos csoportnak voltam tagja, magyar és angol nyelven - ma már csak a 2 magyarban vagyok tag, mert nem tartozom már közéjük - de hálával tartozom a magyar szülőknek, és Steinbach Évának, ezért a magyar csoportokat nem hagytam ott - remélem, sokuknak tehetek majd bizonyságot.)

Csodálatos dolog az együttérzés, és ezeknek a szülőknek nem volt más lehetőségük, ezért nyúlt szellemük ilyen pszichológiai megoldásokhoz, ez lett a vigaszuk…  az ördög által szerzett betegség - mekkora ellentmondás - nyájas, cuki és függőséget okozó, megkötöző és el nem engedő csápjai… keresztény szemmel nézve sajnos erről van szó.

Köti, kötődést okoz a betegséghez, és, mi több, terjeszti azt, hogy ez nem betegség, hanem állapot.  A ’szindróma’ szó betegségek összességére használatos. Ezt a fenti kijelentést nem tudom, ki találta ki, bizonyára amerikai volt, mert ott többen élnek, nem tudom. De nem állapot. Van egy plusz kromoszómájuk. Halló! Ez orvosilag minden, csak nem állapot… , ezek a gyermekek gyakran nyelési nehézségekkel küzdenek, szívbetegek, pajzsmirigy-betegek, a fejük laposabb, a nyakuk vastagabb, az arcuk cuki, de nem olyan, mint amilyennek lennie kellene, a szemük ferde, a szájuk görbe, a légutak szűkek, a nyelvük lóg a fordított nyeléstől, illetve a mérete is nagyobb, és az alsó állkapcsuk is kitolódik emiatt, a szájuk tátva, ezért sokszor légúti betegek, az immunrendszerük gyenge, sokak rosszul látnak vagy hallanak, nem tudnak járni csak sokára, nem szobatiszták csak sokára, nem tudnak beszélni csak sokára, szellemi fogyatékosság is jellemzi őket…

Ezt sem Isten akarta így, mivel ő a SAJÁT képmására teremtett minket - hanem az ördög műve, hogy MEGSZERESSÜK ezt a betegséget, függjünk tőle, és a végén már ISTENÍTSÜK. (Egy személyes kijelentés során, ima közben döbbentem rá, hogy a betegségek démonai, például az autizmusé is, isteneknek képzelik magukat.) Tévhit még az is, hogy nem ők vannak lemaradva, hanem a világ lassú (mutatsz egy anyukát, aki örül neki, hogy a gyereke 7 hónaposan nem tud a karjaira feltámaszkodni? Hogy ránézel az ismerőseid gyerekeire és minden egyes alkalommal sírnod kell, mert a tied nem olyan? Inkább nem is mész babás közösségbe mert fáj, hogy a tied nem olyan… és akkor marad a zárt, de szerettetljes, támogató Down szülői közösség, ami rengeteg csodálatos édesanyából áll! Azonban egy gyermek sem szabadul meg közöttük. Vajon hogy reagálnának, ha rájönnének, hogy gyógyítható – Jézusban? Lehet, hogy fel se tudnák dolgozni? Vagy mélységesen elítélnének minket, akik tudjuk, hogy a szabadság valóságos, és lehetséges.).

Jézus Krisztusnál KARNYÚJTÁSNYIRA (emlékezz, fogja a kezedet, sőt, a szívedben él) van a megoldás arra, hogy ne kelljen gyászolnod, ne kelljen szégyenkezned!!!! Tehát Isten akarata tükrében, az ő igéje tükrében ez tényleg „állapot”! Hiszen Jézus a gyógyító! Minden betegség az ördögtől való! Istenben nincs rossz! Maga mondja, hogy ő világosság, és a világosságban nincsen sötétség. (1János 1:5) és tudjuk, hogy a betegségeket nem Isten szerzi, hanem az ördögtől valók, melyet számos helyen olvashatunk a Bibliában. Isten meggyógyítja a veleszületett betegségeket is! És, soha, de soha nem volt az akaratában, hogy betegséggel minket móresre tanítson! Erre egyetlen példát sem találunk a Bibliában – a könyvben, melyből Őt meg lehet ismerni (ha a Biblián kívüli forrásokból, vagy saját elmédre támaszkodva keresel válaszokat, sosem lesz a megoldásod teljes. Voltam ott, próbáltam, nem működött… Példabeszédek 3:5 Bízzál az ÚRban teljes szívből, és ne a magad eszére támaszkodj!) Az, hogy Isten az embert betegségekkel móresre tanítsa, abszolút nem biblikus, és az Ő természetével is ellentmond, ezt számtalanszor el kell ismételnem. Hiszen Ő szerető Atya, aki saját fiát adta értünk. Mindent odaadott.

Sokkal jobban szeret minket, mint ahogy ezt el tudjuk képzelni. Ezt nekem is nap mint nap megmutatja. Csak ámulok és bámulok rajta, ahogy naponta egyre több részecskét tapasztalok meg abból, mennyire szeret.

És még egy fontos dolog: már nem az Ószövetségben élünk! Ne ott keresd a választ! Mózes népének mást kellett tennie! A mózesi törvénykönyv nem vonatkozik már ránk, mert beteljesítette azt Jézus Krisztus! Mi már nem kell, hogy állatáldozattal jussunk el a Teremtővel való megbékélésig, hiszen Jézus Krisztus maga vállalta, hogy az első emberpár engedetlensége miatt ránk zúdult átkokat elhordozza, és élő áldozati bárányként a mi szenvedéseinket, betegségeinket, bűneinket magára véve feláldozta magát a kereszten.

Azok számára, akik nem hisznek, tehát a Down szindróma nem állapot! Hanem valami, amivel életük végéig számolniuk kell. Úgy kezdődik, hogy muszáj szomorúan beletörődni, elgyászolni a betegen született gyermeket, azt, akit hittünk, hogy szülni fogunk, de valaki mást „küldtek”… „Csináltass tetoválást, légy büszke rá hogy Down babád van, vegyél ilyen pólókat, ezzel is támogasd azokat, akik ebben a cipőben járnak” – ez valóban kiváló kezdeményezés, és ha nem vagy keresztény, ez nagyon sokat segít!!! Elsősorban azért, hogy a megkeményedett szívű társadalom ne gyűlölje többé azt, aki más! Egymást támogatni, van kinek elmondani, közösséget alkotni, ez a szeretet egyik legszebb formája az emberek között! DE!

De nem nyújt megoldást, hogy hallgatod a Down Syndrome Song-ot, és potyogtatod a könnyeidet a „God doesn’t make mistakes” refrénre – mert nem igaz a dal szövege! Isten valóban nem hibázik, de nem úgy, hogy „bízz benne, nem véletlenül kellett ennek a gyermeknek leszületnie és téged tanítania” (micsoda ezoterikus szavak…) hanem mert meggyógyítja, amit a sátán felépített, lerombolja. Ezért jött! (János 12:47)

…ez segíthet a nem hívőknek - a dal, a közösség, támogatás,  nekem is segített, persze, mert láttam, hogy nem vagyok egyedül - de sajnos nem nyújtott megoldást - kisírtam magam, a világ minden könnyét elsírtam és elgyászoltam… mert, bár hívő voltam, nem hittem a teljes igazságot. Nem tudtam, hogy a reményen kívül van MEGOLDÁS is, amihez nem elég remélni, hanem BÍZNI  kell megtanulni. Rést ütött a Menny kapuján az Úr a kedvemért… és megmutatta az utat az Ő igéjében.

Az a tévhit, hogy „Ez gyógyíthatatlan” végre megdőlt! Igen! Van gyógyulás a veleszületett betegségekre is! Ha  hiszed, hogy egyetlen, hatalmas Isten teremtette a világot – és valóban Ő az Úr, akkor viszont nem ostoba. Felette áll mindennek. Hatalmában áll tehát a balga, félnótás, kereszteshadjáratos papokat is vezetni abban, mit rakjanak össze Biblia gyanánt, sőt, akár meg is változtathatja azt, saját akarata szerint, mert ő az Úr. (Írván ezt a mondatot azok számára, akik azzal kezdik, hogy a Biblia nem is úgy volt, nem is akkor volt, és különben is katolikusok rakták össze, meg egyébként is.)

Hatalmában áll visszafordítani az ördög munkáját.

Persze, ha nem vagy keresztény, eleinte ezt mondod „nem lehet az, hogy egy ember egy darab könyv alapján éljen, ez korlátozott elméjűség, bizony”. Biztosan elrontották azok az emberek, akik összerakták, meghamisították, ez nem az igazi Biblia, hanem a Júdás evangéliuma, a János evangéliuma, a Hang közösség átadásai, a közelmúltban „leközölt” átadások,  na ott kell lenni az igazságnak. Nem is működik, hazugság minden gyógyulásos videó, de a Pránanadi és a reiki jobb, az működik. Történelmileg biztosan találsz legalább 20 youtube-videót és cikket az interneten, ami bizonyítja, hogy Isten tévedett, és akik szerkesztették a Bibliát, félnótások voltak.

Szóval biztosan van ott valami Istennél sokkal nagyobb valami, ami őt is létrehozta, annak is van egy valamije, ami meg őt létrehozta, aztán ott van még a kozmológia, az antropozófia, az ősi kelták és atlantisziak elveszett tudása, az óegyiptomi misztériumok, az Arvisura,  szkíták, meg a földönkívüliektől származó Egyetemes Tudás, de ha ez nincs, akkor majd ott van az Isteni Apaanya, akit Szűz Mária testesít meg, ezt azért mégiscsak könnyebb befogadni, hiszen nem lehet, hogy Isten hímnemű, meg hát ugye ott van a gender-neutralizmus is, akkor meg mégiscsak kétnemű. De ha már mindettől hányingered van, akkor ott a nyugodt, letisztult és józan Gyémánt-út Buddhizmus. Napi meditációk, ahogy Karmapa torkából színek áramlanak belénk, és olyanok akarunk lenni, mint ő. Ezért mantrázzuk, hogy „Karmapa csenno”.

Majdnem 20 évig tanulmányoztam ezoterikus, misztikus, szakrális misztikus, satöbbi titkos tanokat, vallásokat, spiritizmust, ősi iratokat, és gyémánt-út buddhistaként házasodtunk össze a férjemmel Láma Ole Nydahl áldásával. Én nagyon komolyan spirituális ember voltam! Transzban alkottam óriás festményeket, táncoltam, révültem, utaztattak, láttam ezt-azt, kerestem az utamat, kerestem az Igazságot, Istent. Kis ideig voltam ’csak’ buddhista, inkább new age, ezoterikus hívő voltam.

Kezdetben mozogtak a tárgyak a szobámban és megmagyarázhatatlan dolgok történtek velem, látomásaim voltak és sötét dolgok kezdtek el vonzani amik közül néhánynak függője is voltam, szabad keze volt a Sátánnak az életemben, és a fent nevezett, ironikusan megjelenített tanok voltak számomra a valóság

- szabadulásomig.

Szólj hozzá