2018. dec 10.

Krisztike bizonysága 1. rész

írta: Veronboa
Krisztike bizonysága 1. rész

Itt az ideje bátorítanom titeket, hogy mennyire megéri imádkozni, hogy Isten ígéretei mennyire igazak!

Amikor Krisztike még kicsi volt, és főként anyatejet evett, körülbelül 1 hónapos lehetett, amikor egész éjjel hányt. Később jöttem rá, hogy ez azért történt, mert tojásrántottát vacsoráztam. Beigazolódott, mert tojást tartalmazó ételek esetében nagyon sokat bukott. Egy másik alkalommal, 5 hónaposan, pedig akkor hányt 7-szer, miután eritrittel édesített kalácsot reggeliztem. 

Biztosíthatok mindenkit, hogy ma már egyik allergia sincs jelen Krisztike testében. Egyszerűen azt csináltam, hogy elkezdtem megparancsolni az allergiának, hogy tűnjön el, és megvallottam, hogy Krisztus sebeiben gyógyult meg. Később elkezdtem próbából tojásos dolgokat fogyasztani, először tésztát, majd a végén már magát a tojást is, és semmi hatással nem volt Krisztire! Ugyanígy tettem az eritrittel. Ma már bármennyit ehetek, illetva már Kriszti sem főként anyatejjel táplálkozik. És 11 hónapos korára 100%-ban elmúlt a bukás is. Tehát nemcsak azok az izmok lettek 'nem hipotónok', amiket a fejlesztők tornáztattak! Hanem olyanok is, amelyekhez nem nyúltak hozzá. Ezt is mindjárt elmesélem. Dicsőség Istennek, az Ő kimondott szava megáll, él, hat, és nem változik! 

Mik azok a dolgok, amiknek még úgy parancsoltam, mint Jézus és az apostolok, azzal az egyre növekvő hittel és bizalommal, hogy amit mondok, meglesz az nekem, és a hegy a tengerbe veti magát?

Természetesen a kromoszómákkal kezdtem. Egy alkalommal látomásom volt, és láttam, hogy a felesleges 21. kromoszóma-darabkák, sokezer-milliónyi, fekete kis hangyaszerű valamik, úgy párolognak ki Krisztike testéből, mint ahogy a reggeli harmatot a Nap fénye felszárítja. Ez a fény valójában Isten világossága! 

Nagyon fontos, hogy ne csak tünet-darabkákért imádkozzunk, mert az ördög okos, és kihasználja, ha valamit kihagyunk, és akkor az ott marad, és mi észre se vesszük: a fő imánk az legyen: Jézus nevében visszaveszek mindent, amit az ördög ellopott. Teljes helyreállás, minden tünet tűnjön el! Hajts térdet ördög és távozz, mert meg van írva, hogy Jézus nevére minden térd meghajol. Persze lehet külön-külön is imádkozni dolgokért, hiszen úgy is működik: ez csak taktika. Okos katonának kell lennünk, aki túljár az ellenség eszén, és nem csak védekezni, hanem támadni. 

Fontos az ördögnek azt mondani, hogy mi 'van megírva' - miért? Mert Jézus is ezt tette, amikor a pusztában megkísértette őt az ördög! Mert Isten igéje élő és ható, élesebb minden kétélű kardnál. 

Ugyanígy parancsoltam már a kezdetektől kezdve Kriszti nyelvének, állkapcsának, mert láttam, hogy ez valami, ami nagyon szembetűnő azok esetében, akik "tényleg" Down-szindrómásak: nyitva van a szájuk, lóg a nyelvük. Ennek az imádkozási hadjáratnak az lett az eredménye, hogy, mire egy éves lett, a korai fejlesztés terapeutája csak ennyit mondott: sohasem láttam még olyan "danos" gyereket, aki óvodás kora előtt megtanulta volna becsukva tartani a száját és bent tartani a nyelvét. (1 éves korában Krisztike nyelvecskéje alig kandikált ki, inkább olyan volt, mintha picit kidugta volna, és tökéletesen be tudta csukni a száját, kikandikáló nyelv nélkül is). Istené legyen a dicsőség ezért a "visszafelé teremtő csodáért"!

Ezzel kapcsolatos a beszédének fejlődése is. Talán 8 hónapos lehetett, amikor az imacsoportunkkal egy imaalkalmunk volt, ahol az éppen imádkozó tagok prófétikus üzeneteket osztottak meg, amit "kaptak" Istentől ima közben, és nekem az egyik kolumbiai származású apuka ezt prófétálta: "Krisztina: változások várhatók másnapra". És így is lett. Krisztike próbált már hangokat mondani, de az inkább kínlódós nyögés volt, nem gügyögés. Másnap kb. délben pedig megeredt a nyelve. Elkezdte, csak úgy a semmiből az életkorának megfelelő hangokat használni, szótagokat mondani. Majd egy éves korára már tudatosan használta a 'baba' szót, ha meglátta magát a tükörben, az ételre a "memmem", a szopizásra az "emm", az Anyára az "enne" volt a szó. A fejlődése már 10 hónapos korában megfelelő lett: arcokat vágott, utánozott, integetett, tapsolt, 11 hónapos korában pedig már stabilan mászott, mint a puskagolyó, mindenre felkapaszkodott, pakolt serényen. A beszédre visszatérve, azt az igét vallottam meg rendszeresen, hogy "a dadogók nyelve megered", illetve azt mondtam neki, amit Jézus a süketnémának: "Effata, azaz nyilatkozzál meg". Csak emlékeztetőül mondom, hogy az "igazi" Down babáknál ez nagyon ritka, (ezt is elmondta a fejlesztő szakember, hogy csodálatos, hogy ennyi hangot tud már mondani) mivel ők nagyon sokára tanulnak meg beszélni, és nagyon keveset is, legtöbbször nehézségekkel, hiszen nem tudják hová tenni a megnagyobbodott nyelvecskét.

Szintén parancsoltam a hipotóniának is, hiszen ki szeretne egy rongybabát, Isten a saját képére teremtett minket, akkor ehhez jogom van, és ki is harcolom: addig parancsoltam neki, míg a szintén kiváló, és neves csecsemő-gyógytornász közölte, hogy ne beszéljünk már hipotóniáról, mert a Krisztike már rég nem hipotón (ez kb. 9 hónapos kora körül volt), majd, mivel a mozgásfejlődéséért is imádkoztam, szintén egy éves kora körül az említett, kiváló korai fejlesztő szakember ezt mondta: sohasem láttam még olyan "danos" babát, aki ennyire erős, 1 évesen állásba húzza magát, ugye tudom? És javasolta, hogy tegyük fel a lépcsőre a védőrácsot, mert a baba fel tud menni a lépcsőn. Ez ennek az igének az eredménye: "Erősödjetek meg az Úrban és az Ő hatalmas erejében". Mind a gyógytornásznak, mind a fejlesztőnek bizonyságot tettem, és elmondtam, hogy Jézus ma is gyógyít, és, hogy mi a teljes gyógyulásban hiszünk. Egyikükért többször imádkoztam is.

Kriszti szívére is mondtam jópár igét, szerencésre "szíves" ige jó sok van. Elvileg kéthegyű billentyű elégtelensége van. Mondom, elvileg. De akárhány kontrollon voltunk eddig, mindig azt a választ kaptuk, hogy olyan jól van a Kriszti, hogy nem kell gyógyszer. Nincs semmi teendő. Az elégtelenség van: de nincs. (Az orvosi diagnózis szerint, ami nem Isten diagnózisa, fáradékonynak kellene lennie, ehelyett azonban egy vasgyúró.) A pajzsmirigy-hormon szintet is rendben találták. Egyre gyanúsabb, hogy Krisztike egészséges, igaz? Hiszen a legtöbb "valóban Down" embernek gyógyszert kell szednie a pajzsmirigy nem megfelelő működése miatt. 

Fontos, hogy hitben kilépve éljük az életünket, ami nemcsak a gyermekünkért való imádkozásban kell, hogy megjelenjen, hiszen tudjuk, hogy " A hit cselekedetek nélkül halott" -és, hogy "Hit nélkül lehetetlen Istennek tetszeni". Akinek működnek a kimondott szavak (megmozdul a hegy), annak az életében valószínűleg már más dolgok is működnek, és teszi, amit Jézus mondott: hirdeti az evangéliumot, betegekre veti a kezét, és azok meggyógyulnak..., és saját magát tekintve is igyekszik Isteni egészségben járni, hiszen Isten igéje így szól: Akinek sebeivel gyógyultatok meg. Elvégeztetett, ingyen, kegyelemből, és nincs semmi feltétele, kivéve a hitet. Ha hiszed, hogy van valami feltétele a gyógyulásodnak, vagy a gyermeked gyógyulásának, akkor van is. Ebben az esetben lenullázod és lebénítod Jézus mondatát: "Elvégeztetett". 

Volt egy kinyilatkoztatásom is, épp imádkoztam Krisztiért, amikor egy hangot hallottam:

"hála Istennek, hogy ez az egész Down-szindróma csak egy rémálom VOLT".

Kell-e ennél nagyobb bizonyság? Elvégeztetett. Volt. Vége! Ha állhatatosak vagyunk, meglátjuk az elvégeztetett szabadító áldozat fizikai megjelenését is. Ha hitetlenséggel azonban leblokkoljuk, Isten "megbénul" miattunk, és a fejlődés leáll. (Esetemben eddig fokozatos gyógyulásról van szó. Hiszem, hogy egy démont nem csak szabadítással, hanem kitartó kiparancsolással is el lehet távolítani, magam is szabadultam így egy bizonyos bűn fogságából, és mára nyoma se maradt - de létezik azonnali gyógyulás is. Mára már elég nagy lett a hitem ahhoz, hogy tudjam: lehet, hogy Kriszti egy nap arra ébred, hogy minden, az arca is átalakult! De, ha fokozatosan történik, az se baj: nem kell megmondani Istennek, hogyan csinálja: MEGCSINÁLTA. ELVÉGEZTETETT. Csak várj és meglátod. NE TEKINTS HÁTRA AZ EKE SZARVA KÖZÖTT! Nem segít, ha másokat nézel, mert Jézusra kell nézni, a mások pedig nem egyenlő Jézussal. Ne nézegesd tehát, hogy a szerinted náladnál sokkal nagyobb hitű ismerősöd gyereke még semennyit se gyógyult, pedig az illető már amúgy halottakat támaszt fel - és vica versa - ne arra nézz, hogy te ezer millió alkalommal imádkoztál, de még csak apró bizonyságaid vannak. Ne azt nézd, hogy a semmilyen diagnózissal született baba ismerősök már mit tudnak vagy mit nem. Bízz! Nem ember az Isten, hogy változzék. Ki vagy te, hogy lenullázd az Ő szavát? Szóval, azt mondod, nem is hat a szava? Akkor melyik oldalon állsz? Ugyanis csak 2 oldal van! Melyiken állsz? Tarts ki! Megígérte! Nem akárki ígérte meg, hanem ISTEN, aki létre szólítja a nem létezőket! Ő világosság, ahol világosság van, ott pedig nincsen sötétség. Ne add fel! Ő áll melletted! Teljes erőbedobással, csak át kell venned. És miközben átveszed, tisztít téged, mert átveszed a bűnbocsánatot is: Isten szeretete megérint, megtérsz a bűneidből, és kezded tenni, amit parancsolt... ezért érdemes élni.)

Folyt. köv.! 

(megjegyzés: a felhasznált igehelyek megjelölését folyamatosan pótlom - ha ezt a sort már nem látod, akkor kész)

 

Szólj hozzá